JAK REKLAMOWAĆ ZAKUPIONĄ RZECZ?

 

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  5. Reklamację należy zgłosić zgodnie z zaleceniami podanymi na stronie w zakładce Reklamacje.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
  8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

    JAK ZWRÓCIĆ ZAKUPIONĄ RZECZ?
     
  9. Zwrotu towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
  10. Prześlij do nas produkty (najlepiej z informacją w środku jakiego zamówienia dotyczy zwrot z dopiskiem “numer zamówienia - LOTS”.
  11. Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
  12. Środki zwrócimy Ci do 14 dni liczonego od dnia dostawy zwrotu.
  13. Środki zwrócimy Ci taką samą formą płatności jaką użyłeś podczas zakupu, chyba, że wskażesz inaczej.
  14. Towar musi być w stanie umożliwiającym jego sprzedaż.
  15. Produkt musisz odesłać na swój koszt. W kwocie, którą zwrócimy zawrzemy koszt wysyłki produktu do Ciebie, równy najtańszej opcji z cennika oferowanego przez nas.
  16. Pamiętaj: Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, paczkomatami czy innymi punktami odbioru

    Adres magazynu do zwrotu:

    LOTS - PACKFULLY

    Grocholicka 2A

    05-090 Raszyn